Düğün.com Çiftlerinden Balayı Önerileri

Bihter Tunç tarafından yazılmıştır.

5:05 dakika

19.01.2021

Düğün sonrası stres atmak ve dinlenmek için balayını iple çektiğinizi, nereye gitsek diye düşündüğünüzü biliyorum. Bu yüzden 30 Düğün.com Çiftine sordum: Balayında neredeydiniz? Bakın en çok nerelere gitmişler!

• Gonca ve Oktay: Balayımızı Maldivler’de yaptık. Maldivler şimdiye kadar gittiğimiz en güzel yer. Six Senses Laamu Oteli Anlatılamaz, yaşanılması gereken bir yer.

düğün.com çiftlerinden balayı önerileri

• Ezgi ve Melih: Balayımızı ikiye bölüp önce ünlü balayı destinasyonlarından Santorini Adası’na sonra da bizim için çok şey ifade eden Kaş’a gitmeye karar verdik. Santorini anlatıldığı gibi romantik; fakat bir daha gitmeye gerek olmadığını düşündüğümüz bir yerdi. Kaş ise her zamanki gibi kendimizi evimizde hissetmemizi sağladı.

• Buse ve Özkan: Balayımızı Antalya'da, World Of Wonders Hotel'in Kremlin Palace bölümünde geçirdik. Mükemmel bir tatildi, her şey istediğimiz gibiydi.

• Ezgi ve Erman: Balayımızı Phuket’te yaptık. Bütün yorgunluğumuzu attık ve iyi ki burayı seçmişiz dedik. Aklımız orada kaldı.

• Başak ve Sertan: Balayı için tercihimiz Endonezya – Bali adası oldu. Düğün süreci boyunca yaşadığımız yoğunluk ve sonrasındaki yorgunluğu atabilmek için gerçekten çok iyi bir tercihti. İkimiz de telefonlarımızı kapattık ve muhteşem doğası olan adada bol bol dinlendik, rahatlatıcı masajlar yaptırdık, adını daha önce duymadığımız egzotik meyvelerin ve harika deniz ürünlerinin tadına baktık, kültürel gezilere katıldık ve fotoğraf çektik.

• Başak ve Fikret: Balayı için Phuket’e gittik. Mükemmel bir balayı geçirdik. Balayı çifti olduğumuz için odamızı değiştirdiler. Önünde bize özel havuzu olan bir villaya yerleştirdiler. İkimiz de oturmayı sevmediğimiz için balayı boyunca o kadar çok aktiviteye katıldık ki balayı nasıl bitti anlamadık.

düğün.com çiftlerinden balayı önerileri

• Ayşegül ve Taner: Balayında Four Seasons Hotel Mauritius’a gittik. Tek kelimeyle muhteşemdi.

• Özgecan ve Tayfun: Balayı planımızı Amerika’nın batı yakasında yapmayı planlamıştık; ancak benim New York'ta olmak ve gece Time Square’de vakit geçirmek gibi bir hayalim vardı. Durum böyle olunca uzun bir balayı planımız oldu. New York’tan başlayarak sırayla San Francisco, Las Vegas ve Los Angeles’a gittik. İki haftalık balayımızda hem dinledik, hem alışveriş yaptık; hem de kiraladığımız motorla okyanus kıyılarının keyfini çıkardık.

• Güntülü ve Furkan: Balayı için benim çocukluktan beri görmeyi arzu ettiğim Maldivler’de ısrarcı oldum ve eşim de bu isteğimi yerine getirdi. Düğünden çok balayı için heyecanlıydım. Orada da bir evlilik seremonisi gerçekleştirdik. Hem görkemli bir salon düğünü hem de gösterişten uzak, salaş bir kumsal düğününe sahip olmak muhteşemdi. Gelin olmanın tadını eşim sayesinde sonuna kadar çıkardım.

• Ceren ve Berk: Balayımızda Uzakdoğu rotasını seçtik ve tatilimizi 4 gün Phuket, 4 gün Singapur’da yaptık. Her ikisi de birbirinden keyifliydi. Phuket’te deniz mahsulüne ve masaja doyduk, Singapur’da da harika çiçeklere, bahçelere ve tertemiz şehre hayran olduk.

düğün.com çiftlerinden balayı önerileri

• Pınar ve İsmail: Balayı için tavsiye üzerine Antalya Maxx Royal’i tercih ettik. Kesinlikle öneriyorum! Balayında düğünün yorgunluğunu henüz atamamış oluyorsunuz ve dinlenmeye ihtiyacınız oluyor. Bu yüzden çok uzun yol yapmamak ve dinlenebilecek bir yere gitmek önemli.

• İrem ve Emre: Rota seçim süreci uzun sürdü. Yurt dışı düşünüyorduk; fakat o mu, bu mu derken baktık ki bu tempoyla uçak, otel vs. organize etmeye enerjimiz kalmayacak. Biz de kendimizi Bodrum’da güzel bir otel ve muhteşem Ege denizi ile ödüllendirdik. İyi ki de öyle yapmışız. Kişisel bir konu elbet ama yorgunluk fazla ise, yurt içinde kalmayı tavsiye ederim. Biz turistik mekan gezmeye enerjimiz kalmayan bir süreç geçirdik. Havaalanına gitmek bile zor gelebiliyor. Hiçbir şey düşünmeden dinleneceğimiz bir tatile ihtiyacımız vardı.

• Serpil ve Hikmet: Balayı için eşimin çok görmek istediği Kapadokya’ya gittik. Güzel bir kamp alanına çadırımızı kurduk. Akşam orada otel sahibi bir dostumuz bize balayı odası önerdi, kabul etmedik, anlayamadı. Kum fırtınası çıkınca Kapadokya turu kısa sürdü. Sonra Macaristan, Çek Cumhuriyeti, İtalya, Bratislava gibi farklı yerlerde kamp kurarak balayımıza devam ettik.

• Sezin ve Tolga: Balayı için İzmir’e yakın bir yer tercih etmek istedik. Çünkü düğünün verdiği o tatlı yorgunluktan sonra zamanımızı yollarda geçirmek istemiyor; kum, güneş ve denizle hemen buluşmak istiyorduk. Bu sebepten balayımızı Bodrum’da geçirdik.

• Yonca ve Hakan: Kuşadası’nın doğal ortamında yer alan Ömer Resort Shark Otel’de balayımızı yaptık. Düğünden önceki ciddi yoğun ve yorgun süreçten sonra kuş seslerinin huzuruna teslim ettik kendimizi.

düğün.com çiftlerinden balayı önerileri

• Sinem ve Arıkan: Balayımızı Çeşme’de butik bir otel olan Ceshme Plus+ da geçirdik. Bir otel odasından ziyade küçük bir yazlık ev gibiydi. Çiçekli bir bahçesi ve harika manzarayı izleyeceğimiz kocaman bir verandası vardı. Otel oldukça kalabalık olmasına rağmen 2 havuz, bir kumsalı ve ayrı bir de beach alanı olduğu için sanki kimse yokmuş gibi sakin ve huzurluydu.

• Ceren ve Orçun: Balayımızı Maldivler Constance Halaveli Resort'ta geçirdik. Maldivler hangi ay evlenirsek evlenelim eşimin en çok istediği yerdi. Yakın arkadaşlarımız orada balayı yaptıkları için hiç düşünmeden aynı otele gittik ve biz de çok memnun kaldık.

• Gizem ve Burak: Sonbaharda yurt içinde en sıcak yer Antalya olduğu için orayı tercih ettik. Bir hafta Antalya Rixos Otel’de daha sonra da bir hafta Orange County’de geçirdik.

• Bike ve Fatih: Balayımız için 12 günlük bir cruise seyahatine çıktık. Geceleri hareket halinde iken gündüzleri limana yanaştık ve Ukrayna, Romanya, Yunanistan, İtalya gibi birçok yerde durduk.

düğün.com çiftlerinden balayı önerileri

• Zeynep ve Serkan: Maldivler’e gittik. Gerçekten yeryüzündeki cennet! Uzun bir hazırlık ve sabaha kadar dans edilen bir düğünden sonra harika geliyor.

• Yonca ve Emre: Balayı rotası için Barselona, Mayorka ve İbizayı tercih ettik. Mayorka ve İbiza, orada yaşamayı düşünebileceğimiz kadar güzel ve eğlenceli geçti. Özellikle Formentera Adası, muhteşem denizi ve sahili ile bence balayı çiftlerinin Karayipler’e ya da Maldivler’e gitmeyi düşünürken muhakkak göz önünde bulundurmaları gereken muhteşem bir ada.

• Hilal ve Sezer: Balayımızı, Belek Papillion Zeugma ve Titanic Deluxe Belek Hotel’de geçirdik.

• Günel ve Ersin: Balayımızı Maldivler’de geçirdik. Çok güzel bir adada okyanusun ortasında yapılan bu balayı tatili geçirdiğim en güzel tatildi.

düğün.com çiftlerinden balayı önerileri

Son olarak Düğün.com olarak biz de sana bir tavsiyede bulunmak istiyoruz: Balayında müzik dinlemeyi asla ihmal etme!

Balayı esnasında müstakbel eşinle beraber dinleyebileceğin şarkılardan oluşan bir liste hazırladık. Bu listede içini kıpır kıpır yapan ritimleri ve sizi romantizmin doruklarına çıkaracak sözleri olan birçok şarkı bulunuyor. Listeyi hemen dinlemek için şuraya tıklayabilirsin: Balayında Dinlenecek Şarkılar

Balayı Turları

Kusursuz bir balayı için en güvenilir firmalar Düğün.com’da!

Her 3 çiftten 2'si aradığı firmaları Düğün.com’da buluyor. Sen de onlar arasına katıl!

Balayı firmalarını incele

Vitrindeki Balayı Firmaları

Balayı kategorisinde öne çıkan firmalara buradan ulaş!