• Yakıt, Süsleme ve Şoför Hediye !

Ekiple Tanışın

Kampanyalar

Hediye
Son gün 30/09/2024

Anlaşma Yapan Çiftlerimize Yakıt, Süsleme ve Şoför Hediyemizdir!

Düğün.com Çiftlerimize Özel Avantajlarımızdan Yararlanmak İçin... devam

%32
Son gün 01/10/2024

Düğün.com Çiftlerine Özel 10 Saatlik Vip Araç Kiralaması Sadece 9.500₺!

Düğün.com Çiftlerimize Özel Avantajlarımızdan Yararlanmak İçin... devam

Rmz Grup Özellikler

Ne kadar önce iletişime geçmeliyiz?
1 hafta
Özellikler
Şoförlü araç kiralama Süsleme hizmeti Davetli taşıma hizmeti

Rmz Grup Sıkça Sorulan Sorular

Şoför hizmeti zorunlu mu?

Evet

Araç Türleri

Binek araç, Lüks araç, VIP araç

Rmz Grup Hakkında

Düğün gününüzde, şıklığınıza yaraşır bir gelin aracıyla düğün alanına havalı bir giriş yapmak için vakit kaybetmeyin! Rmz Grup Ankara Keçiören’de 2020 yılından bu zamana kadar lüks ve zengin görünüme sahip araçlarıyla gelin arabası kiralama hizmetini layıkıyla yerine getiriyor. “En büyük servet itibardır.” mottosunu kullanarak saygınlığını ve güvenilirliğini ortaya koyan Rmz Grup, sizlerin de itibarını arşa çıkaracak gelin arabası modelleriyle sizleri bekliyor.

Deneyim

Ankara düğün arabası kiralama denildiğinde verdiği hizmetlerin yanı sıra müşterilerinin üzerinde yarattığı güven duygusuyla da varlığını geniş kitlelere duyuran firma, RMZ Şirketler Grubu olarak birçok alanda hizmet vermeye devam ediyor. En büyük referansları hizmet verdiği müşterileri olan şirketin zengin araç filosu motosiklet, araba, minibüs gibi her aracı önünüze getiriyor.

Hizmetler

Güvenle ve konforla anılacak bir hizmet almanız bizim için öncelikli amacımız. Mercedes serisinin amiral gemisi sayılan, teknolojisi ve lüks özellikleriyle öne çıkan S serisi, çekici ve zarif dış tasarımıyla dikkatleri üstüne çeken, lüksü, güvenliği ve teknolojiyi bir arada bulunduran Mercedes S serisi en çok rağbet gören gelin arabası araçlarımızdan. Araçlarımızda şoför tarafımızca sağlanmakta.

Ek Hizmetler

Ankara kiralık düğün arabası hizmeti veren şirketlerden biri olan Rmz Grup olarak sadece gelin arabası kiralamakla kalmıyoruz. Farklı illerden gelecek misafirlerinizin taşımacılığını VIP araçlarımızla gerçekleştiriyoruz. Özellikle belirtmek isteriz ki mutlu gününüzün herhangi bir risk içermemesi için araçlarımızın düzenli bakım ve kontrollerini yaptırıyoruz. Konuklarınızı davet mekanına, konaklama alanına, havaalanına ulaştırma, uçak bileti ve otel rezervasyonları takibi de sağladığımız hizmetlerden bazıları.

Üst segment araçlarımızla lüksü ve konforu ayağınıza seriyor, en özel gününüzde sizlerin kalitesine uygun araçlarla sizi temsil etmeyi arzuluyoruz. Detaylar ve fiyat teklifi üzerine bilgi almak için gecikmeyin. Rmz Grup iletişim numaramız üzerinden bizimle irtibat kurabilir yada “Ücretsiz Teklif Al” formunu doldurabilirsiniz.

İletişim

Düğün Tarihi: 20.07.2024

Düğün.com üzerinden anlaştı

Kalite 5,0 Personel 5,0 İletişim 5,0

Yaklaşımlar çok iyiydi. Kesinlikle tavsiye ediyorum

Merve & Ferhat

Düğün Tarihi: 07.10.2023

Ramazan bey'e çok teşekkür ederim. Çok nazik ve mükemmel insan. Zamanında evimizin önündeydi. Mutlu günümüzde sabırla bizimle beraber koşturdu çok sağolsun. Araç çok temiz çok geniş. Bir gelin damat için gayet ideal bir araç. Şiddetle RMZ Grup Ramazan beyden aracınızı tavsiye ediyorum.

Zeynep & Yakup

Düğün Tarihi: 16.09.2023

Düğünümüzün kahramanlarından biride sizlerdiniz , hem gelin arabası için Mercedes hem misafirlerimizin transferleri için vito anlaşması yaptık, son saniyede bile aradığımızda hemen aksiyon alarak herkesin çook memnun ayrılmasını sağladılar.
Hiç süphesiz güvenebilirsiniz , iyi ki sizleri...
devam

Dilara & Berke

Düğün Tarihi: 16.09.2023

Araç süslemesi harikaydı.Kesinlikle maybach mercedes araçlarını seçmelisiniz. Herkes arabay baktı.Araç çok kaliteli ve konforluydu.Bize bu süreçte yardımcı olan ramazan beye ve şoför arkadaş çağlar beye çok teşekkür ederiz.Her konuda destek sağladılar tavsiye ederim.

Rmz Grup

Bizi tercih ettiğiniz için bizler teşekkür ederiz.

Sena & Mustafa

Düğün Tarihi: 27.08.2023

Eşim ve ben hem firmadan hem şoförümüzden çok memnun kaldık. Ne istersek, nasıl istersek hemen yaptılar. Ücrette de yardımcı oldular o konuda da çok memnun kaldık. Evelenecek çiftlere kesinlikle öneriyorum. Teşekkürler.

Sıla & Melih

Düğün Tarihi: 13.08.2023

RMZ Grup ailesine verdikleri hizmet için çok teşekkür ediyoruz.Eşim ve ben nikah süresince çok rahattık, tüm ihtiyaçlarımıza karşılık bulduk.Samimiyetlerinden dolayı çok teşekkür ediyoruz.Aklınızda soru işareti kalmadan tercih edebilirsiniz.

Nisa & Gökay

Düğün Tarihi: 05.08.2023

Çağlar Bey çok anlayışlı ve güzel bir insan. Bu mutlu gününüzde ulaşım olayını işin ustasına teslim etmek vereceğiniz en doğru karar. Ulaşımımızı sağlayan Çağlar Bey çok yardım sever, güler yüzlü ve anlayışlıydı. Herkese tavsiye ederim, gelin arabası için doğru yerdesiniz.
Çağlar Bey herşey...
devam

Dilara & Emre

Düğün Tarihi: 15.07.2023

Konuştuğum kişi çok kibar ve ilgiliydi. Her türlü sorun ve problemimiz de yardımcı oldu şoför oldukça iyi bir insandı iki günümüzde harika geçti çok teşekkür ederim iyi ki sizi bulmuşum çok güzel bir kampanya yakalamıştım umarım herkese nasip olur böyle güzel bir gün

Melike & Serkan

Düğün Tarihi: 10.07.2023

Firma yetkilileri son güne kadar arayıp tüm desteklerini sağladılar.
Gelen araç beklediğimizden de güzeldi. Şoför de gerçekten çok ilgili ve her işimize yardımcı oldular. Teşekkür ederiz.

Beste & Çağlar

Düğün Tarihi: 24.06.2023

Yapılabilecek en güzel gelin arabası tercihiydi asla bir aksilik yaşamadık Adaşım Çağlar Bey enerjisiyle bize harika bir yolculuk yaptırdı kendisine bir kere daha teşekkür ederiz. Fotoğraflarınızın harika çıkacağı yoldan geçenlerin bile size el sallayıp dikkatle baktığı bir araba olacak ❤️

Kader & Batuhan

Düğün Tarihi: 03.06.2023

Nikahımız için RMZ GRUP dan gelin arabası hizmeti aldık Ramazan beyin iletişimi çok iyiydi araç konforlu ve rahattı isteklerimizi de reddetmediler aracı kullanan beyefendi de gayet kibardı ve kullandığı araca hakimdi uçak yolculuğu yapıyormuş gibi hissettik giderken :) kendilerine çok teşekkür... devam

Rmz Grup

Bizi tercih ettiğiniz için biz teşekkür ederiz.Mutluluklar dileriz.

Yorumunu çok merak ediyoruz 😍

Bu firma ile ilgili tecrübelerini yazarak evlenecek çiftlerin karar sürecine yardımcı olabilirsin.