E-posta Gönder

Çukurova, Adana

Lokasyon

Esnek sözleşme

Bu firma COVID-19 sürecinde ertelemelerde esneklik sağlıyor. Detaylı bilgi için teklif al!

COVID-19 Önlemleri

• Sosyal mesafeye uygun oturma düzeni
  • Masalar arası geniş mesafe aralığı
  • Her organizasyon öncesi mekanın dezenfekte edilmesi
  • Uygun noktalara el dezenfektanı yerleştirilmesi
  • Düzenli havalandırma
  • Ambalajlı/kapalı kutuda yiyecek/içecek servisi
  • Kullan-at malzeme ile servis imkanı
  • Maskeli ve eldivenli servis personeli sunma
  • Mekan girişinde ateş ölçümü

Genel Özellikler

• Minimum Kişi Başı Fiyatı (Hafta sonu) 50-100 TL
  • Minimum Kişi Başı Fiyatı (Hafta içi) 50-80 TL
  • Kapasite 400-500
  • Aksesuar Kiralama

Sorular

• Sağladığınız Hizmet İçeriği Bindallı / Kaftan, Davul show, Dilek feneri, Gelin hamamı, Hint kınası, Kına ekibi, Kına mumu, Kına müziği, Kına süslemesi, Kına takımı, Kına tepsisi, Kına töreni, Semazen, Zenne / oryantal

Kampanyalar ve Paketler

Ada Park Kına Evi'm Organizasyon

Kına Gelinlerimize Özel 16 Farklı Seçenekte Bindallı Ücretsiz!

Kına Gelinlerimize Özel 16 Farklı Seçenekte Bindallı Hizmeti Temin Edilmektedir.

Düğün.com çiftlerimize özel kampanyamız için hemen şimdi teklif alın, detaylar hakkında görüşelim!

*Kampanyamızın son tarihine kadar sözleşmelerini yapan çiftlerimiz için avantajlarımız geçerlidir.

Son gün 31/05/2021

Ada Park Kına Evi'm Organizasyon

Full Paket Kına Organizasyonları %33 İndirimle Sadece 5.000 Tl!

Full Paket 150 Kişiye Kadar Kına Organizasyonları %33 İndirimle Sadece 5.000 Tl!

Son gün 31/05/2021

Hakkında

Mekanımızda düzenlenen kına eğlencelerini anlatan en doğru kelime; mükemmellik! Yaşamınızın en mutlu günlerinden biri olan kına gecenizi unutulmaz detaylarla süslüyoruz. Ada Park Kına Evi'm Organizasyon ailesi olarak tecrübelerimizle size yol gösteriyor, beklentileriniz doğrultusunda hizmet sunuyoruz. Hayallerinizi belki de çok daha fazlasını size sunuyor, mutluluğunuzu sınırsız eğlenceyle taçlandırıyoruz.

Çukurova kına mekanları arasında yer alıyoruz. Profesyonel bir ekiple birlikte çalışıyor, her şeyin baştan sona kusursuz olduğu bir hizmet almanızı sağlıyoruz. Farklı pek çok kına konseptini size sunuyor, istediğiniz tarz bir eğlence düzenlemenize imkan tanıyoruz. Bizim için sizin mutlu olmanız çok önemli. Bu amaç doğrultusunda da kaliteli bir hizmet sunmaya her zaman özen gösteriyor, titizlikle çalışıyoruz.

Ada Park Kına Salonu olarak özel günlerinizin tümüne rahatlıkla ev sahipliği yapabiliyoruz. Çok şık bir mekanız. Ferah ve geniş bir ortamda sizi ağırlıyoruz. Ortalama 400 ila 500 kişilik konuk ağırlama kapasitemizle size yardımcı oluyoruz. Konuk sayınıza göre misafir oturma düzeninizi oluşturuyoruz. Mekanın içerisini zevkleriniz doğrultusunda düzenliyoruz. Aksesuar kiralama hizmeti sunuyor, dönem dönem çeşitli kampanyalar düzenleyerek bütçenize yardımcı olacak pek çok avantaj sağlıyoruz.

Kına merasiminizden önce sizinle bir araya gelerek eğlencenizin detaylarını birlikte planlıyoruz. Her aşamada fikrinizi ve onayınızı alıyoruz. Baştan sona sizin bilginiz dahilinde ilerliyor, oluşabilecek tüm aksaklıkların önüne geçiyoruz. Kına eğlencesi denildiğinde aklınıza gelen tüm hizmetleri size tek çatı altında sunuyoruz. Muhteşem bir manzara eşliğinde, özel dekor ve süslemelerimizle çok eğlenceli bir kına gecesine ev sahipliği yapmaya şimdiden hazır olun!

Hizmet içeriklerimizle ilgili daha detaylı bilgiler almak ve fiyatlarımızı öğrenmek isterseniz sayfa üzerinde yer alan Ada Park Kına Evi'm Organizasyon iletişim bilgilerimizi kullanabilir ya da yandaki bilgi formunu doldurup “Ücretsiz teklif al” butonuna basarak bize ulaşabilirsiniz.

İletişim

g&b

gülcan & burhan

Düğün Tarihi: 25.08.2020

Kına gecemde birlikteydik. Bir genc kizin en guzel gecesi ve hayallerim, belkide daha fazlasi... Tum samimiyetimle soyluyorum benim we tum konuklarimizin hayran kaldigi bir kina gecesi... Oncelikle mekan,organizasyon, tum calisanlar her detayin bizler icin dusunuldugu bir program akisi... Ve... devamı

n&b

nagihan & berk

Düğün Tarihi: 14.08.2020

Öncelikle murat Bey - burcu hanım ve tüm ada park kına evim organizasyon ailesine teşekkürlerimizi sunuyoruz. Her şey çok güzeldi. burcu hanımla düğün günü sürecinde tüm gün birlikteydik. Kuaförden, gelin alma sürecindeki samimiyetiniz ve destekleriniz için ayrıca teşekkürler. Biz çok memnun... devamı

g&b

gülsum & bahadır

Düğün Tarihi: 12.08.2020

Harikaaaaydı harikaaa bir geceydi tek kelime ile, hayallerimkinden çok çok daha güzeldiiiii. Çok çok memnun kaldım ailelerimiz konuklarımız olsun herkes çok keyifliydi işleyiş muhteşemdi iyi ki yollarımız kesişmiş ellerinize emeğinize yüreğinize sağlık, Ve yemek konusunda aklımızda soru işareti... devamı

d&k

duygu & kadir

Düğün Tarihi: 10.08.2020

Tek kelimeyle her şey harikaydı düğünümden daha çok kına organizasyonum akıllarda kaldı ve tabi bizde çok memnun kaldık.Burcu hanım ve kına kızları ekibi çok yardımcı oldu her şey anlattıkları ve planladıkları gibi oldu.Hem mekan hemde konsept olarak Çok iyiydi ve farklı bi ambiansı vardı ben de bu... devamı

s&r

sümeyye & resul

Düğün Tarihi: 03.08.2020

Çok araştırmalar sonucunda bulduğum güzel yerlerden birisiydi. Görüşmeye gittiğimde burcu hanım o kadar içten ve samimi davrandı ki beni daha da inandırdı. Her konuda yardım ettiler bana seçimlerimden tutunda ne yapacağıma kadar hepsine. Ve kına günüm geldiğinde organizasyon harikaydı. Nedimelerim,... devamı

h&o

hazel & orhan

Düğün Tarihi: 30.07.2020

Burcu Hanım ve Murat Bey süpersiniz!!!!!

İstanbul'da ikamet ediyoruz, Adana’yı hiç bilmiyoruz ve Adana 'da Kına ve düğün yaptık :)
Bu ortam bir çok kaygıyı beraberinde getirdi. İnternet aracılığı ile bulduğum Wedding Adapark firması bize yabancı olduğumuzu...
devamı

b&a

begüm & aslan

Düğün Tarihi: 28.07.2020

Başta Burcu hanıma, salon yönetimi tüm çalışan ekibe sonsuz teşekkürler. Biz ve misafirlerimizi memnun etmek için ellerinden geleni fazlasıyla yaptılar. Organizasyon ekibi özellikle hiç yerinde durmadı. Çok eğlenceli bir hale getirdiler geceyi. İkramlar sözünü verdikleri kadar kaliteli ve... devamı

m&t

müzeyyen & taşkın

Düğün Tarihi: 23.07.2020

Öncelikle şunu belirtmek isterim ki kafamda o kadar soru işaretleri vardı ki anlatamam. Fakat Murat beyin ilgisi, alakası ve bıkmadan usanmadan tekrar tekrar soru işaretlerimi yok etmesi, beni her defasında kendi organizasyonu ile ilgili bilgilendirmesi içimi öyle rahatlatmıştı ki.. />... devamı

E&T

EBRU & TANSEL

Düğün Tarihi: 08.07.2020

08 TEMMUZ 2020 KINA ve 10 TEMMUZ 2020 DÜĞÜN hayatımın en heyecanlı günlerinde bize duygularımıza ortak oldu ve burcu hnm🙏 misafirlerimiz başta olmak üzere hepimiz çok çok keyif aldık her anından. Düğün öncesi ve sonrası düşünmediğimiz şeyleri bile bir bir önümüze getirip en güzel şekilde planlayıp... devamı

g&c

gizem & cevdet

Düğün Tarihi: 02.07.2020

Yapılan kına ailemizde görülen en güzel kınaydı bu ayrıcalığı bana yaşattığınız için teşekkür ederim❤️ burcu ablaya güler yüz ve içtenlikle ilgilendiği her an yanımda olduğu beni rahatlattığı için murat abiye ise ekstra isteklerimi anında yerine getirdiği için çok çok teşekkür ederim. Adana'da... devamı

Yorumunu çok merak ediyoruz 😍

Bu firma ile ilgili tecrübelerini yazarak
evlenecek çiftlerin karar sürecine yardımcı olabilirsin.

Ücretsiz Fiyat Teklifi Al!