Qubbe Gayrettepe

Listeme ekle
0212 963 3885
E-Posta Gönder
Qubbe Gayrettepe


YORUMLAR (9)

+ Yorum Yaz
Ö&İ Özlem & İhsan Düğün Tarihi: 15/06/2014

11 Haziranda Sheraton Qubbe'de kına gecemi yaptım. Mekanın ambiyansı manzarası dekorasyonu zaten harika. benim kınam son dakika belli oldu ve Aliye hanım ve Merve hanıma güvenmekten başka çarem yoktu. Klasik ne yeriz ne içeriz kaçta başlar kaçta biter konuşmasından sonra "ben ne getireyim?" diye sordum. Bana "kendiniz gelin yeter" dediler. Kına günü gittiğimde benı Prive Room'larında ağırladılar(özel yemek ve kutlamalar için iyi bi tercih olabilir bu room) ve davetliler geldiği için üst kata almadılar :) Sürpriz yapacağız dediler. İnanılmaz heyecanlıydım, acaba yukarısı nasıl, insanlar mutlu mu diye düşünürken beni o kadar güzel süslediler ki. aynaya baktığımda inanamadım. 10-15 kaftan arasından seçim yaptırdılar, giydirdiler. Başıma kına taçları taktılar. Bir yandan fotoğraflarım çekiliyordu anlaşmalı fotoğrafçı tarafından.. Sonra kına dansçıları tarafından ne yapmam gerektiği söylendi(şöyle gireceğiz, şöyle oynayın sonra buraya oturun falan). Yukarı çıktığımdan gözlerime inanmadım, mükemmel bi hazırlıktı. İnsanlar bistrolara ve köşe koltuklara çok güzel yerleştirilmişti, bi yandan içeceklerini yudumluyor bi yandan gözlerine inanamıyorlardı çünkü gerçekten organizasyon süperdi(bence böylesini onlarda daha önce görmemişlerdi), konsept süperdi, kına masası hazırlamışlar, üstünde bir sürü objeler, tefler, fotograf çektirmek için neşeli şeyler :) vardı. Ben ise kendimi tüm gözler üzerimdeyken çok özel hissediyordum. Danslar edildi, davullar çalındı, Dj Serkan tüm davetlileri coşturdu, erkek tarafının yörelerindenKafkas şarkıları bile çalarak jestler yaptı:) Mekan yetkililerini gördükçe "inanamıyorum yaa" diyip duruyordum. Gerçekten güzeldi. Bence web sitelerindeki videoları izleyin derim. Keşke buraya foto yada video koyma imkanım olsaydı :(

11 haziranda tahmin edemeyeceğim kadar güzel, trend ve coşkulu bi kına geçirdikten sonra 15 Hazirandaki düğünümü çok merak ediyordum.

15 haziran geldi ve Qubbe Bahçede mükemmel mükemmel mükemmel bir düğün yaptık. Yaptık demek yanlış olur çünkü Aliye hanım ve ekibi yaptı. Biz sadece ne yiyelim ne içelim ve masa konsepti dışında hiç birşeyle yoğunluktan ilgilenemedik. Ama Ekip inanılmaz güzel çalışmışlar. süslemeler, karşılama, bizim çıkışımız, müzikler, ikramlar-yemekler, nikah anı.... herşey mü-kem-mel-di. Ben size burdan ne desem az bence webden videolarına bakmanız lazım, zaten sitelerinde bizimde videomuz var eşimle :) Biz evlendiğimizde Hülya Wedding'le çalışıyorlardı. Ordada Osman Abi var. Abi diyorum çünkü kendisini tanırsanız ne demek isteyeceğimi anlarsınız. Bu kadar pozitif bu kadar babacan bu kadar stress emen ve güzel yönlendiren bi insan olamaz:) Bize çok güzel jestleri ve sürprizleri oldu.

Tek hayalim kır düğünü yapmaktı. Ve herşey mükemmel oldu, hiç bir sorun çıkmadı.. Herkes hala bizim düğünümüzü konusuyor. Herkes kır düğünü yapabilir ama onu yapacağınız mekanı işleten insanların bakış açısı, gustosu ve verdiği güven çok önemli.

İnanın sadece siz değil , gelen davetlilerde kendini çok özel hissediyor o ambiyansta. Herkes bu kadar güzel bi düğün yaptığımız için onlarca kez tebrik edip gitti :)

Ben kendi adıma canı gönülden tavsiye ediyorum, Keşke evlenme teklifinide yukarda bahsettiğim Prive room'da almış olsaydım. Resimlerine baktım çok güzel süslüyorlar. Neyse yaa artık mekanı öğrendik, belki 1. yıl dönümümüzü o odada kutlarız belli mi olur :)

Nasılsa artık Qubbeciyiz. :)

Emeği geçen herkese saygılar & sevgiler...

Ücretsiz Fiyat Teklifi Al
E-mail adresiniz üçüncü kişilerle paylaşılmaz!
FİYAT TEKLİFİ AL

Fiyat talebiniz doğrudan firmaya gönderilir. Qubbe Gayrettepe sizinle en kısa sürede iletişime geçecektir.

Düğün Bütçeni Oluşturmak için


İNDİRİMLER

Kaçırılmayacak Fırsat! Kına Paketlerimiz Her Şey Dahil %20 İndirimle 80 TL!
Kaçırılmayacak Fırsat! Kına Paketlerimiz Her Şey Dahil %20 İndirimle 80 TL!

Şubat ve Mart Ayına Özel Kına Paketi Her Şey Dahil 80 TL!

Son Geçerlilik Tarihi: 31/03/2018
%20 Kaçırılmayacak Fırsat! Kına Paketlerimiz Her Şey Dahil %20 İndirimle 80 TL!

Şubat ve Mart Ayına Özel Kına Paketi Her Şey Dahil 80 TL!

FİRMA DETAYLARI

  • Aksesuar kiralama var mı?: Evet
  • Minimum Kişi Başı Fiyatı 100-150 TL
  • Kapasite 100-200

Sorular

  • Sağladığınız Hizmet İçeriği Davul show, Dilek feneri, Hint kınası, Kına mumu, Kına müziği, Kına süslemesi, Kına takımı, Kına tepsisi, Kına töreni, Semazen, Zenne / oryantal, Kına ekibi, Bindallı / Kaftan

Hakkında

Mutluluğun gökyüzündeki yeni adresi Qubbe Gayrettepe
QUBBE'nin gökyüzündeki ikinci mekanı Maslak'dan sonra şimdi Gayrettepe Dedeman'da
Qubbe Gayrettepe panoramik nadide İstanbul manzarasıyla 01 Mayıs 2017 tarihinden itibaren başta Sevgili İstanbulluların, yurt içi ve yurt dışı misafirlerinin mutluluklarına ev sahipliği yapmaya başladı.
Özel ve şık tasarımıyla bir çok kişinin hayallerini süslüyor.
Qubbe Gayrettepe Dedeman İstanbul otel roof katında düğün, nişan, kına, doğum günü, kurumsal etkinlikler, özel davetler, baby shower ve evlilik teklifi gibi özel anları unutulmaz kılmak için profesyonel ekibi ve vip menüleri ile mutluluklara ev sahipliği yapıyor. Qubbe Gayrettepe misafirlerine; müzik, süsleme, dj ve Gayrettepe Dedeman otelde konaklama gibi hizmetlerini bedelsiz sunuyor ve ayrıca çözüm ortaklarıyla her türlü dekorasyon süsleme dileğini, fotoğraf hizmetleri ve orkestra gibi davetlerinizi güzelleştirecek ayrıntılarda yanınızda oluyor.
Ilk Mekani Maslak'da açılan Qubbe markası Kasım 2010 yılından bu yana 1500 davete ev sahipliği yaparak, 125 bin kişinin hafızasında mutlu anılarla kaldı. Kısa sürede hizmet kalitesi ve popularitesiyle yerli ve yabancı basında geniş yer buldu. Özel menüleri ve konseptiyle yerli ve yapancı misafirlerinin tercih ettiği popüler mekanlar arasına girdi.
Bedri Rahmi Eyüpoğlunun dediği gibi
İstanbul deyince aklıma martı gelir
Yarısı gümüş, yarısı köpük
Yarısı balık yarısı kuş
İstanbul deyince aklıma bir masal gelir
Bir varmış, bir yokmuş..
Size bu şiirdeki Istanbul`u yaşatacak Qubbe Gayrettepe 150 kişi gala oturma düzeni 200 kişi kokteyl kapasitesi ile bir yanda boğaz köprüsü, bir yanda kız kulesi ve diğer yanda tarihi yarım ada manzarası ile masal davetler yaşatmaya sizleri bekliyor..
.

İLETİŞİM

0212 963 3885
E-Posta Gönder
Yetkili Kişi Ceylan Palasallar, Ozkan Alkan, Tuğçe Şirin, tuğçe yazgan Adres Gayrettepe Mahallesi, Yıldız Posta Cd. No:50, 34349 Beşiktaş/İstanbul
Beşiktaş,

YORUMLAR (9)

+ Yorum Yaz
Ö&İ Özlem & İhsan Düğün Tarihi: 15/06/2014

11 Haziranda Sheraton Qubbe'de kına gecemi yaptım. Mekanın ambiyansı manzarası dekorasyonu zaten harika. benim kınam son dakika belli oldu ve Aliye hanım ve Merve hanıma güvenmekten başka çarem yoktu. Klasik ne yeriz ne içeriz kaçta başlar kaçta biter konuşmasından sonra "ben ne getireyim?" diye sordum. Bana "kendiniz gelin yeter" dediler. Kına günü gittiğimde benı Prive Room'larında ağırladılar(özel yemek ve kutlamalar için iyi bi tercih olabilir bu room) ve davetliler geldiği için üst kata almadılar :) Sürpriz yapacağız dediler. İnanılmaz heyecanlıydım, acaba yukarısı nasıl, insanlar mutlu mu diye düşünürken beni o kadar güzel süslediler ki. aynaya baktığımda inanamadım. 10-15 kaftan arasından seçim yaptırdılar, giydirdiler. Başıma kına taçları taktılar. Bir yandan fotoğraflarım çekiliyordu anlaşmalı fotoğrafçı tarafından.. Sonra kına dansçıları tarafından ne yapmam gerektiği söylendi(şöyle gireceğiz, şöyle oynayın sonra buraya oturun falan). Yukarı çıktığımdan gözlerime inanmadım, mükemmel bi hazırlıktı. İnsanlar bistrolara ve köşe koltuklara çok güzel yerleştirilmişti, bi yandan içeceklerini yudumluyor bi yandan gözlerine inanamıyorlardı çünkü gerçekten organizasyon süperdi(bence böylesini onlarda daha önce görmemişlerdi), konsept süperdi, kına masası hazırlamışlar, üstünde bir sürü objeler, tefler, fotograf çektirmek için neşeli şeyler :) vardı. Ben ise kendimi tüm gözler üzerimdeyken çok özel hissediyordum. Danslar edildi, davullar çalındı, Dj Serkan tüm davetlileri coşturdu, erkek tarafının yörelerindenKafkas şarkıları bile çalarak jestler yaptı:) Mekan yetkililerini gördükçe "inanamıyorum yaa" diyip duruyordum. Gerçekten güzeldi. Bence web sitelerindeki videoları izleyin derim. Keşke buraya foto yada video koyma imkanım olsaydı :(

11 haziranda tahmin edemeyeceğim kadar güzel, trend ve coşkulu bi kına geçirdikten sonra 15 Hazirandaki düğünümü çok merak ediyordum.

15 haziran geldi ve Qubbe Bahçede mükemmel mükemmel mükemmel bir düğün yaptık. Yaptık demek yanlış olur çünkü Aliye hanım ve ekibi yaptı. Biz sadece ne yiyelim ne içelim ve masa konsepti dışında hiç birşeyle yoğunluktan ilgilenemedik. Ama Ekip inanılmaz güzel çalışmışlar. süslemeler, karşılama, bizim çıkışımız, müzikler, ikramlar-yemekler, nikah anı.... herşey mü-kem-mel-di. Ben size burdan ne desem az bence webden videolarına bakmanız lazım, zaten sitelerinde bizimde videomuz var eşimle :) Biz evlendiğimizde Hülya Wedding'le çalışıyorlardı. Ordada Osman Abi var. Abi diyorum çünkü kendisini tanırsanız ne demek isteyeceğimi anlarsınız. Bu kadar pozitif bu kadar babacan bu kadar stress emen ve güzel yönlendiren bi insan olamaz:) Bize çok güzel jestleri ve sürprizleri oldu.

Tek hayalim kır düğünü yapmaktı. Ve herşey mükemmel oldu, hiç bir sorun çıkmadı.. Herkes hala bizim düğünümüzü konusuyor. Herkes kır düğünü yapabilir ama onu yapacağınız mekanı işleten insanların bakış açısı, gustosu ve verdiği güven çok önemli.

İnanın sadece siz değil , gelen davetlilerde kendini çok özel hissediyor o ambiyansta. Herkes bu kadar güzel bi düğün yaptığımız için onlarca kez tebrik edip gitti :)

Ben kendi adıma canı gönülden tavsiye ediyorum, Keşke evlenme teklifinide yukarda bahsettiğim Prive room'da almış olsaydım. Resimlerine baktım çok güzel süslüyorlar. Neyse yaa artık mekanı öğrendik, belki 1. yıl dönümümüzü o odada kutlarız belli mi olur :)

Nasılsa artık Qubbeciyiz. :)

Emeği geçen herkese saygılar & sevgiler...

ES Esra Düğün Tarihi: 10/08/2015

Merhaba
10 Agustos tarihinde birlikte gerceklestirdigimiz kina gecesi icin Qubbe ekinbinden; en basta Leyla hanima gorusmeye gittigimiz gunden itibaren guler yuzunu ve ilgisini eksik etmedigi ve her animda yanimda olarak eksiksiz bir gece olmasi icin elinden geleni yaptigi icin, ekibinizdeki diger calisan arkadaslarinda samimiyetle her konuda yardimci olduklari, kendimizi her anlamda dogru yerde oldugumuzu hissetmemizi sagladiklari icin, konusulandan eksigini degil fazlasini yasattiklari icin tum ekibinize, sonrasinda gecemizi renklendiren ve kusursuz bir organizasyon olmasini saglayan, insanlari bu nasil bir uyum ve planlama diyerek hayrete dusuren eglence kismini daha iyisi olamayacak sekilde yasatan Cagdas Bey ve kina kizlari ekibine sonsuz tesekkur ederim.
Qubbe ailesi tum calisanlarinizla ve isletme politikanizla isinizin hakkini layigla verdiginiz ve dillerden dusmeyen bir kina gecesine imza attiginiz iyi ki burayi secmisim dedirterek cok guzel bir kina gecesi yasattiginiz en onemlisi beni cok mutlu ettiginiz icin sonsuz tesekkur ederim. Adiniza olan iyi dileklerimi her tur platformda paylasacagim, emeginize saglik, iyi calismalar.

Esra Guven

Firma tarafından eklenen teşekkür mektubudur. Beğen
İ&- İnci & - Düğün Tarihi: 28/08/2014

Öncelikle kinadan bahsetmek istiyorum. Ben kina gecem icin Qubbe'yi (Maslak Sheraton 26.Kat) tercih ettim. Gokyuzundeki mekan zaten bir harika. Personel son derece hizli, herkesle tek tek ilgilenildi. Cagdas Beyin kina ekibi guleryuzuyle herkesi costurdu. Figen hanim ve ekibinin tecrubesi davetlilerime ve bana muhtesem bi gece yasatti, eglenceye doyduk. Merve Hanim gercek anlamda isinin ehli. Sagduyusu ilgisi hic eksik olmadi sonsuz tesekkurler. Ve dugun.. Yani qubbe bahce. Eger gercek bir kir dugunu istiyorsaniz burayi tercih edin derim ben tum gelin damat adaylarina. Ilk andan itibaren her an arkanizda isteklerinizi guleryuzle gerceklestiren bi ekip var. Huseyin Bey, Birim Hanim tum gece boyunca herseyin duzeniyle tek tek ilgilendi. Muzikler bir harikaydi. Mekan tam istedigimiz gibi suslenmisti. Uzerinden haftalar gecti, biz hala davetlilerin memnuniyetini dinliyoruz.Qubbe çalışanları aile olmayi basarmislar, sonsuz tesekkur ederiz. Daha nice organizasyonlarda bulusabilmek umuduyla...

Firma tarafından eklenen teşekkür mektubudur. Beğen
P&- Pınar & - Düğün Tarihi: 20/08/2014

Bu Özel ve stresli günümüzdeki güleryüzünüz ve güzel hizmetiniz için çok teşekkürler
Qubbe geceye damgasını vurdu.

Pınar

Firma tarafından eklenen teşekkür mektubudur. Beğen
T&- Tuygun & - Düğün Tarihi: 29/06/2014

Öncelikle 29 Haziran gecesi bizlere göstermiş olduğunuz ilgiden ve emeklerinizden dolayı sizlere tekrar teşekkür etmek isterim.
Her şey çok güzeldi, ellerinize sağlık.

Firma tarafından eklenen teşekkür mektubudur. Beğen
 
Qubbe Gayrettepe ile çalışmak isteyen çiftler için yorumların çok önemli

Lütfen onların doğru seçim yapmasını kolaylaştırmak için Qubbe Gayrettepe hakkında yorumlarını paylaş.

Yorum Yap